Het enige boek over merken dat je nodig hebt


Omschrijving:

Meer dan ooit heb je een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenk je een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat je verkoopt? In 'Het enige boek over merken dat je nodig hebt' lees je in een handomdraai alles wat je moet weten. Makkelijk om te lezen, recht door zee en relevant: met de ideeen in dit origineel geillustreerde boek creeer je een winnend merk zonder te verdrinken in de theorie. Michiel Maandag is merkadviseur, coach en oprichter van monday brand advisory. Michiel heeft slimme methodes ontwikkeld om winnende merken te creeren. Liisa Puolakka is directeur designresearch en -strategie bij ChauhanStudio in Londen. Ze is voormalig hoofd van Nokia's global brand identity.

    EAN Code:
  • 9789461260932



Webwinkel: BookSpot
 
Prijs: € 17.50
 

©2022 Grote keuze op Tijdschriftdeal.nl | Privacy statement