De ultieme vraag 2.0


Omschrijving:

'Zou u ons aan een vriend aanraden?' Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je 'tegenstanders' (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en 'promoters' (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In 'De ultieme vraag 2.0' laten Fred Reichheld en Rob Markey zien dat NPS voor buitengewone resultaten kan zorgen. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Met praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.

    EAN Code:
  • 9789047009450



Webwinkel: BookSpot
 
Prijs: € 22.99
 

©2023 Grote keuze op Tijdschriftdeal.nl | Privacy statement